Legfontosabb szolgáltatásaink

Legfontosabb szolgáltatásaink röviden

Az MVMI Zrt. több mint 350 üzleti folyamatot támogató szolgáltatási portfólióval segíti partnereinek működését. Az alábbiakban kiemeltünk néhányat:

Ügyfélszolgálat (Service Desk) szolgáltatás

Az egykapus ügyintézési elvnek megfelelően valamennyi szolgáltatással kapcsolatos bejelentést, igényt az Ügyfélszolgálaton keresztül fogad az MVMI Zrt. a nap 24 órájában. Az Ügyfélszolgálat biztosítja az MVMI Zrt.-n belül a koordináló szerepet, s tájékoztatja a felhasználókat az igények, bejelentések előrehaladásáról. Az egyes szolgáltatásokkal kapcsolatos incidenseket az Ügyfélszolgálatot ellátó munkatársak először megkísérlik távolról megoldani. Amennyiben ez nem sikerül, úgy a bejelentést továbbítják a megfelelő megoldó csoporthoz, majd gondoskodnak a bejegyzés státuszának követéséről.

Nyomtatás és multifunkciós eszköz szolgáltatás

A nyomtatás szolgáltatás keretében az MVMI Zrt. biztosítja a megrendelő szervezet felhasználói számára a megrendelő telephelyén végzett nyomtatás, scennelés és másolás lehetőségét.

Standard munkahely szolgáltatás

Az MVMI Zrt. eszközbérlet keretében biztosít felhasználói IT eszközöket (Desktop, monitor, notebook, táblagép, dokkoló) a felhasználóknak, a standard munkahely szolgáltatás keretében gondoskodik az eszközök szervizeléséről, üzemeltetéséről.

Hálózat szolgáltatás

A hálózat szolgáltatás keretében az MVMI Zrt. biztosítja a megrendelők számára az MVMI Zrt. egységes informatikai hálózatának elérését.

Fájlszerver szolgáltatás

A szolgáltatás keretében az MVMI Zrt. biztosítja a megrendelőknek az előre meghatározott struktúrában (könyvtárszerkezetben) igénybe vehető hálózati tárhelyet.

E-mail szolgáltatás

Az email szolgáltatás keretében az MVMI Zrt. biztosítja a megrendelők számára az elektronikus levelezést.

Internet szolgáltatás

Az internet szolgáltatás keretében az MVMI Zrt. biztosítja a megrendelők számára az internet elérést.

Sharepoint csoportmunka szolgáltatás

A szolgáltatás a szervezeti és projektszerű munkafolyamatok támogatásához ad támogató eszközt. Egy közös munkaterületet biztosít a szervezet/csoport tagjainak, ahol dokumentumokat oszthatnak meg egymással, azokat közösen szerkeszthetik, naptárat kezelhetnek, egyszerű workflow folyamatokat indíthatnak, stb. A SharePoint a dokumentumok kezelésére sokkal több lehetőséget, kifinomultabb módon biztosít, mint például egy file szerver területen.

Tagvállalati Intranet portál szolgáltatás

Az Tagvállalati Intranet megoldások támogatják a társaságokon belüli kommunikációt, lehetőséget biztosítanak a tagvállalatoknak a saját információk egységes, strukturált tárolására.

A szolgáltatás informatikai hátterét egy egységes portálmotor alkotja, vagyis minden tagvállalati intranetet egy központi szoftver szolgál ki.

Tagvállalati Internet megoldások szolgáltatás

A Tagvállalati Internet megoldások biztosítják a társaságok internetes kommunikációját, célcsoportjaikkal történő kapcsolattartást, információkkal történő ellátását, valamint regisztrációs folyamatainak támogatását.

SAP 6.0 ERP standard szolgáltatás

Az SAP 6.0 ERP egy összetett vállalati információs rendszer. A programcsomag gerince egy vállalati gazdálkodási modell, de a rendszer kész megoldást kíván nyújtani a vállalat valamennyi alapvető működési területére.

Az SAP moduláris felépítésű, moduljai lefedik egy vállalat ügyvitelének és gazdálkodás irányításának teljes vertikumát, az operatív munkától a vezetői információs rendszerig; pénzügy, számvitel, tárgyieszköz-gazdálkodás, költséggazdálkodás, beruházások, beszerzés, számlaellenőrzés, készletgazdálkodás, raktárvezetés, anyagszükséglet számítás, termelésirányítás, kapacitástervezés, kalkuláció, értékesítés, szállítás, emberi erőforrás kezelés, bérszámfejtés, minőségbiztosítás, karbantartásstb.

A rendszer moduljainak szerves kiegészítését adják azok az IS – iparági megoldások, melyek egy-egy iparág speciális igényeinek felelnek meg.

SAP 6.0 SRM szolgáltatás

A SRM az ERP rendszerek egy speciális funkcióját jelenti, az SAP egyik modulja. A SRM (SupplyRelationshipManagement ) lefedi a teljes beszerzési ciklust, meghatározza a stratégiai beszerzés eszközeit és forrásait, a működéshez szükséges készletek vásárlásának módját.

SAP munkaerő-gazdálkodás szolgáltatás

Az MVM Csoport általános humán erőforrás kezelés támogatására szolgál.

Megoldja a humán törzsadat kezelést (SAP PA modul + workflow modul), bér –TB, VBKJ – számfejtést (SAP HCM PY), szervezet menedzsmentet (SAP OM modul)